29 Aralık 2010 Çarşamba

FAVORİ SAÇ BAKIM ÜRÜNÜM: DAX SUPERGRO !!



Bu üründen çok memnunum saçı açtırıp kızıl yapmıştım kuaförün hatası yüzünden saç uçlarım yanmıştı. Bende saç konusunda düzenli bir bakıma girdim. Haftada bir kere bu ürünü uyguladım.. Saç uçlarıma ve diplerine güzelce uyguladım. 1 saat bekledikten sonra yıkadım.. Her hafta düzenli olarak kullandım. Bunun yanında daha önce verdigim sinemakili tarifide haftada bir kez uyguladım ayrı günlerde.. 4-5 ay sonra saçlarım düzene girdi saç kırıklarım düzeldi.  Ve saçım çok daha hızlı uzadı..  Herkeze tavsiye ediyorum bu ürünü. 

Ben vimjo.com dan 199 gr mı 29 tl ye aldım almak isterseniz TIK TIK
Özellikleri
     Dax SuperGro, içerdiği organik yağlar sayesinde saç ve saç derisini besler
·                     Günlük veya haftalık bakım olarak rahatlıkla kullanılır
·                     Kısa zamanda saçınızda fark edilir yumuşaklık, parlaklık ve canlılık sağlar
·                     Saçınızın daha hızlı uzamasını sağlar
·                     Nem kaybına karşı saçın direncini artırır
·                     Saç uçlarını tedavi eder, kırılmaları önler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder