27 Aralık 2010 Pazartesi

ORİFLAME SİPARİŞLERİM GELDİİ





1- ORİFLAME VERY ME PUDRA (renk: matte latte): Buğday tenli olanlar bu tonu kullanabilir. Beklediğimden daha güzel çıktı bu pudra. Harika bir kapatıcılığı var. Cildi pürüzsüz gösteriyor çok memnun kaldım. Favori pudram olucak gibi gözüküyor. Ciltte parlaklık yapmıyor. İçerisindeki özel matlaştırıcı formül ciltteki fazla yağı emerek parlamayı önlüyor. Oriflame bu ayki kataloğunda 13.90 TL aldım. 

2-ORİFLAME BEAUTY MAKYAJ BAZI : Oriflame makyaj bazını denemek için aldım. Çok memnun kalmadım. İhtiyacımı karşılamadı ama iadere eder derecede. Hafif yapılı losyon şeklinde makyaj bazı formülündeki silikonlar cildi yatıştırıyor ve matlaştırıyor. Ben göz farımın altına kullandım bu bazı farıb daha kalıcı ve canlı olmasını sağlamak için. Bu ayki kataloğundan 12.90 TL ye aldım.

3-ORİFLAME EYELİNER STYLO (renk:green): Ürünü aldım ama hayal kırıklığına uğradım. Su gibi eyeliner hiç canlı ve kalıcı değil. Yeşil rengini aldım ama baya koyu çıktı yeşili. Gittigidiyordan 6.90  TL ye almıştım.

4- ORİFLAME VERY ME KAPATICI STİK :  Bu kapatıcıdan çok memnun kaldım. Pudramın altına uyguladım tüm ihtiyacımı karşıladı. Kolay uygulama sağlıyor. İçerisinde çay ağacı yağı var cildi yatıştırıyor. Uygun fiyatlı kapatıcı isteyenlere tavsiye edilir. Bu ayki katalogtan 6.90 TL ye almıştım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder