22 Aralık 2010 Çarşamba

Saçlarınızı Çabuk Uzatacak Formül Denendi Onaylandı

Bir kuaför arkadaşımdan aldığım bu maske tarifini sizlerle paylaşmak istedim. 
Tamamen doğal ve zararsız bir formül... 
Uzamaya başlaması 1 aydan sonra hızla belli oluyor.  Kendim 5 aydır uyguluyorum ve gayet başarılı bir formül 



MALZEMELER
1 tutam sinameki
yarım çay bardağı su
bir çorba kaşıgı badem yapı
1adet bemiks ampül (eczaneden alabilirsiniz)


Hazırlanışı:

1 tutam sinamekiyi yarım çay bardağı suda kaynatıyorsunuz.
Süzdükten sonra ılınınca içine 1 çorba kaşığı badem yağı ve 1 bemiks ampül koyup karıştırın.
Sadece saç diplerinize uygulayıp biraz masaj yapın ve yarım saat bekledikten sonra saçlarınızı yıkayın.(ben 4 saat bekletiyorum bi zararı yok.. zamanın varsa yarım saaten fazla bekletin)
Haftada bir uygulanacak...
Düzenli olarak yapılırsa hemen faydasını göreceksiniz.
Özellikle 1 aydan sonra saçlarınız daha hızlı uzamaya başlıyacak.
.


3 yorum:

  1. Peki beş ayda ne kadar uzadı canım, misal beş parmak kadar uzadı mı?

    YanıtlaSil
  2. 5 ayda tam 4 parmak kadar uzadı canım ben şöyle uyguladım 5 hafta yaptım 2 hafta ara verdim sonra tekrar 5 hafta yaptım 2 hafta ara verdim saç rahatlasın diye.. 5 hafta yaptım ama düzenli yaptım bi hafta yapıp bi hafta yapmamazlık yapmadım birde sarımsaklı sampuanlar satılıyor kokusuz her banyoda onu kullandım

    YanıtlaSil
  3. saçımın boyu tam kullağımın altındaydı şuan belimde

    YanıtlaSil