5 Ocak 2011 Çarşamba

Barcelino %100 Doğal Bitkisel Saç Bakım Yağım


Barcelino saç bakım yağımdan çok memnunum. Bu ikinci şişem. Ben siyah boyamış sonra açtırıp röfle yaptırmış ardından da kızıl yapmış biri olarak bu ürünü %100 tavsiye ediyorum.  Saç açıcısından dolayı saç uçlarım yanmış durumdaydı. Barcelino Saç bakım yağını aktardan 10 tl ye aldım. İyikide almışım.. Ürünü gece yatarken bütün saçıma yediriyorum ve yatıyorum gece boyunca saçımda kalıyor sabah kalktığımda da güzelce iyice şampuanlayarak yıkıyorum. Eğer zamanınız yoksa gece bekletmek sorun olur derseniz 2-3 saatte bekletip yıkayabilirsiniz..  Haftada bir gün uyguladım. Saç uçlarımda büyük düzelmeler ve iyileşmeler oldu.. Saçım daha hızlı uzamaya başladı. Tabi bunun yanında GARLİC marka sarımsaklı şampuan kullandım tamamen kokusuz..  Gittigidiyor.com adresinden 19 tl ye almıştım. Haftada Bir kerede sıcak zeytin yağ uyguladım saç uçlarıma 2 ay gibi bir sürede saçım kendine geldi. 

BARCELİNO SAÇ BAKIM YAĞININ DİĞER ÖZELLİKLERİ

 Permalı,boyalı ve röfleli saçları canlandırır.
. Saç derisindeki kuruluğu giderir.
. Saç tellerinin güçlenmesini sağlar, kırılmayı önler.
. Dökülme ve kepeklenmelere karşı etkilidir.
. Her boyamadan sonra kullanılması tavsiye edilir.
. Saça doğal canlılık ve parlaklık verir.
. Saça ayrı bir yoğunluk kazandırır.
. Büyüme hızını arttırır.
. Zayıf, yıpranmış saçlara canlılık verir.
. Saçınızı ve saç diplerini besler ve güçlendirir.
. İçeriğindeki bitki özleri saçınıza ferahlık verir.

5 yorum:

  1. merhaba bu ürünü denemek istiyorum fakat saçınızın yapısı nedir bilemiyorum,benim saçlarım çok ince,kuru ve dalgalı,bu ürünü saç diplerinede uyguluyormuşsunuz, bu saç diplerini zayıflatmazmı,benim saç diplerimde cansız yani ne tarafıma yatsam o taraf öyle kalıyor :)saç diplerini yağlar güçlendirirmi acaba diye kararsız kalıyorum,bu kararsızlıklar yüzünden saçıma hiç bir bakım uygulayamamak kadar kötü bir durum yok :)saç uçlarıma uygulayabilirim bu ürünü ama sanırım saçlar önce diplerden beslenmeli.

    YanıtlaSil
  2. merhaba saç diplerini zayıflatmazmı diyorsunuz benim saçlarımda çok ince ve kuru yapıdadır ve çok dökülüyodu saç diplerime kullandıgım zaman saçlarımın dahada güçlendiğini gördüm zaten %100 bitkisel oldugu için kimyasal bir şey içermiyor. teredütsüz kullanabilirsin. Saç uçlarına gelince yaptığımız en büyük yanlış o aslında uçlara sürdüğümüzde pek bir faydası olmuyor açıkçası dediginiz gibi saç diplerden besleniyor. Dene pişman olmıcaksın :)

    YanıtlaSil
  3. peki o zaman saç yapımız aynı sanırım sana güveniyorum deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. daxsupergro var ürünü anlatmıştım geçen yazılarımda saçlarını güçlendirmek istiyorsan eğer o ürüne bir göz at.

    YanıtlaSil
  5. ben kullanıyorum.. bu gün aldım ve denedim.. .kullananlar çok memnun kalıyolar.. dipleri besleyip çabuk uzamasına yardımcı oluyomuş... hatta boyadan yıpranan yanan saçları bile onarıyo diyolar... ben bu gün aldım ve denedim.. inşallah çabuk uzar saçlarım

    YanıtlaSil