10 Ocak 2011 Pazartesi

CİLT MASKELERİ...





Cilt Sıkılaştırmak ıçin Yumurta Maskesi:Bir adet yumurtanın beyazını bembeyaz köpük olana kadar iyice çırpın. Göz ve dudak çevreniz dahil tüm cildinize elle veya bir parça pamuk yardımı ile sürün. Kuruyana kadar yaklaşık 10-15 dakika bekleyin ve cildinizi yumuşak bir şekilde durulayın. Oldukça zahmetsiz olan bu maskeyi düzenli olarak haftada iki defa uyguladığınızda pahalı sıkılaştırıcı kremlere boşa para harcadığınızı anlayacaksınız. 

Cilde Ani Gerginlik Veren Maske:
Eveeet 1 saat sonra önemli bir randevunuz var ve siz cildinizin ışıl ışıl, gergin görünmesini istiyorsunuz. ışte çaresi: 1 çay kaşığı yaş maya ve 1 çay kaşğı süt hepsi bu. ıyice karıştırıp göz ve dudak çevreniz hariç yüzünüze sürün. Yarım saat sonra cildinizi bol ılık su ile durulayın. Bu sıkılaştırıcı maskeyi 20 li yaşlarınızdayken ayda bir defa, 30 lu yaşlarınızdayken ayda iki defa ve 40 lı yaşlarınızdayken haftada bir defa uygularsanız mayanın içeriğindeki yüksek protein sayesinde dokularınızın yenilenmesini ve ilerleyen yaşınıza rağmen cildinizin daha pürüzsüz bir görünüm almasını sağlamış olursunuz. 

Balık Yağı ile Cildinizi Gençleştirin Cildinizin sağlıklı ve genç bir görünüm kazanmasını istiyorsanız balık yağından vazgeçmeyi. Eczanelerden kolayca bulabileceğiniz balık yağı kapsüllerini kırarak içindeki yağı tüm cildinize yedirin. Bunu haftada bir defa uygulayın ve farkı fark edin. 

Göz Altı Morlukları ve Kırışıklıklar ıçin Hemoroid Kremi Hemoroid kremi içeriğinde bira mayası bulunduğundan, Kozmetik tezgahlarındaki pahalı sıkılaştırıcı kremlerle aynı işi görüyor. Hem göz altındaki morlukları ve şişliklari alıyor hem de dokuların büzüşmesini sağlayarak cildin gerginleşmesine yardımcı oluyor.

2 yorum:

  1. yumurta akına birkaç damla limonsuyu ekleyerek yapıyorum..
    maya ve süt maskesini de haftada veya 10 günde yapıyorum..
    hemoroid kremini de rivayet şeklinde duymuştum..gerçek miymiş yani?

    YanıtlaSil
  2. Canım benim en yakın arkadaşım güzellik uzmanı ben formülleri tarifleri ona gösteriyorum tavsiyeler alıyorum. Doğru olanları onayladıklarını buraya ekliyorum. Kendimde uyguluyorum. Nette çok sallanan şeyler var güvenemiyodum ama evet hemoroid kremi dogruymuş..

    YanıtlaSil